SČ - TGM Beroun
Hlavní stránka
Ze života Domova
Důležitá oznámení
Proběhlé akce
Plánované akce
Časopis
O nás
Areál
Projekty
Dokumenty
Dobrovolnictví
Pracovní příležitosti
Služby
Jak požádat o přijetí
Domov pro seniory
Domov se zvláštním režimem
Odlehčovací služba
Externí a další služby pro klienty
Služby přístupné i veřejnosti
Ceník
Kontakt
Virtuální prohlídka
SČ - TGM Beroun
Kontakt
Recepce
Informace o chodu recepce:
Recepce Domova seniorů TGM je
otevřena
od 7:00 – 19:00 hod. Přítomna je vždy nejméně jedna recepční.
Registrace návštěvy:
Při příchodu se osoba nahlásí v recepci. Recepční osobu konající návštěvu zapíše se do Knihy návštěv, kde uvede své jméno, příjmení, datum a dobu příchodu, dobu odchodu, jméno osoby, u které návštěvu koná.
Návštěvní doba
: Návštěvy v Domově seniorů TGM jsou neomezené.
Doporučený čas návštěv
je od 8:00 hod. do 19:00 hod., kdy je budova Domova seniorů TGM otevřena.
Příchod návštěvy mimo doporučený čas
: Mimo pracovní dobu, kdy není otevřena recepce, je budova Domova seniorů TGM uzamykána. V případě příchodu návštěva zazvoní na zvonek u hlavního vstupu do budovy. Pracovník, který návštěvu vpustí do budovy, poskytne k registraci návštěvy Návštěvní knihu, kde návštěvník uvede své jméno, příjmení, datum a dobu příchodu, dobu odchodu, jméno osoby, u které návštěvu koná.
Prosíme, respektujte klid a mějte ohledy
k ostatním klientům v daných hodinách:
doba výdeje oběda
12:00 – 13:00 hod.
doba výdeje večeře
16:30 – 17:30 hod.
doba nočního klidu
od 21:00 hod. do 6:00 hod. ráno.
doba odpoledního klidu
od 13:00 hod až 14:00 hod.
Zaměstnanec Domova má
právo zakázat návštěvu
, pokud:
návštěva porušuje pravidla Návštěvního řádu
klient si nepřeje, aby do pokoje vstupovaly určité návštěvy (přání je uvedeno v osobním spise klienta)
Respektujeme rozhodnutí klienta
, pokud se nechce s někým z rodiny setkávat, koho si nepřeje vidět apod.
Přístup do Domova bude vždy odepřen:
osobám pod vlivem alkoholu a omamných látek
osobám, které mají rušivý vliv na pořádek a bezpečnost chodu
osobám, které vzbuzují nedůvěru a neuvedou jméno ani vztah ke klientovi
osobě, která je hlučná a navštívený klient nebo ostatní klienti si na ni stěžují
osobě, která je prokazatelně postižena nemocí, která ohrožuje zdraví klientů a zaměstnanců
mohlo by vás zajímat
Informace o přijímání návštěv
Čtěte více
Kontakt
Čtěte více